Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt

Trött.

Oh herre jösses, vad kallt det kan vara. Jag tvivlar inte längre på att detta kan bli den kallaste vintern på tusen år. Vinterjackan säsongsinvigdes, men inte höll den kylan helt borta inte.

Den här måndagen och första dagen efter lovet bestod av en kort skoldag, en lång fika med Beccis, lite matteplugg, lite motion och lite sångövning. Jag har nu förberett så att jag har alla förutsättningar för en lång och skön natts sömn. Nya lakan, hej! Behövligt.

Bilden nedan är så himla random, men den bevisar hur kallt det är. Växlarna fryses av att stå ute och eftersom jag för tillfället inte har tillgång till ett garage blev det så här. Hehe.

Imorgon ska jag ta något fint foto av mig själv och av vad som pryder min kropp. Stay tuned...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0