Nånstans slog klockan fyra och ute faller regn

Hej.

Äntligen har jag mitt egna lilla tillhåll här i bloggvärlden. Anledningen till detta är att jag alltför länge har känt behovet av att dela med mig av mina kreativitetsidéer och tankar. Jag har varit en trogen bloggläsare i många år. Nu är det min tur.

Jag har ofta känt att det skulle vara skönt att ha haft en blogg sedan länge så att man bara kan slänga in ett inlägg när man får en idé och inte behöver göra någon sorts presentation. Men någon längre presentation tänker jag heller inte göra. Jag kör på som om denna blogg alltid har funnits.

Ni kommer så småningom att lära känna många delar av mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

GIIIIIILLLAS ! (eh, glöm den andra kommentaren, jag råkade komma åt en knapp.. hehe. oteknisk som jag är)

2010-11-03 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0