Jazzhuset är fullt av trix

Jag vill se på filmer och läsa tidningar! Men icke! Här ska det pluggas och sjungas och tränas och städas och träffas. Men ja, sånt gillar jag ju också. En del av sakerna i allafall. Idag är det exakt en månad kvar till julafton. December är en mysmånad. Julmarknader, ljus, myskvällar, presentletande. Jag längtar till ledighet. Men nu ska jag njuta av de härligheter som kommande månaden bjuder på och försöka göra mitt bästa i skolan fram tills dess. Låter som en bra idé.


Kommentarer
Postat av: Mia :)

Sv: Fast som tur äär så är det inge DH nästa vecka! ;) så vi missar inget :D Fin bild<33

2010-11-25 @ 07:13:01
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0