Rött, svenska bär

Idag gjorde jag något som jag aldrig har gjort förrut. Jag var på ett café, utan sällskap. I väntan på bussen kändes en kopp té tillsammans med svenskaboken som måste läsas ut som en ypperlig idé. Det var mysigt. Jag kände mig lite lagom poetisk.

Nu har jag ett par skoluppgifter framför mig. Men idag är faktist sista dagen på det här året som jag behöver plugga efter skolan. Imorgon har jag mitt sista prov för i år. Det känns bra.

Igår gick jag det sista Luciatåget. Hur många tåg kan det ha blivit totalt? 25 kanske... Låter stört. Men det var en rolig sak att uppleva.

 

Det här är jag förra veckan när jag skulle åka hem från Johanna på morgonen. Det var ett himla mysigt dygn vi hade tillsammans. Tavlor, té och prat skulle man kunna sammanfatta det med.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv:varsågod och tack!:D

2010-12-16 @ 16:36:49
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mia :)

25! :O Oj! Fin du är! <3

2010-12-16 @ 21:31:22
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0