Där är det sommar, men här inne är det höst

Sitter och lyssnar på Monica Zetterlund. Jag som inte gillar jazz. Men Monica har något fint.
Idag när jag gick hem från skolan i fjorton minusgraders kyla och bland ett nästan alltför vitt landskap så mötte jag en människa. EN människa. Oh, jag tror nog att kylan skrämmer bort de flesta. Varför slutar folk, även jag, aldrig att förundras över kyla och väder överhuvud taget?

Jag önskar lite grann att jag hade en massa fantastisk vackra, fina, snygga o balla kläder. Jag såg nyss på ett program på tv, Rebecca och Fiona hette det tror jag. De hade en väldigt cool stil. Kanske inte min stil, men inspirerad blev jag. Shoppingsugen! Nästa inköp i klädesväg vill jag dock ska vara en fin och röd julklänning. Kanske en glittrig nyårsklänning också.  

Kommentarer
Postat av: Mia :)

Jag vet! Jag gillar Rebecka och Fiona, gillar deras stil också! :D Dom har gjort så att jag vill ha ett mörkrött läpppstift xD



Btw: Jag bjöd in Johanna Karlsson till våran glöggkväll den 18:de :D Hoppas det gick bra :P men det är jag nästan säker på att det gör ;)

2010-12-02 @ 17:55:39
URL: http://skrattarhogt.blogg.se/
Postat av: Louby Loo

ville bara säga hej du e det bästa jag vet. tjohej!

2010-12-03 @ 07:24:53
URL: http://loubyloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0