00.23

Herre Jösses. Ni kikar tydligen in här även fast jag inte skrivit på 1 vecka och 3 dagar. Hoppas ni kikar in nu också.

Jag vill blogga, har varit på väg att skriva inlägg flera gånger, men det känns inte rätt. Jag vill ha en omstart. Igen. Imorgon är sista dagen på det här året. I övermorgon är första dagen på nästa år. Det skulle ju passa perfekt att köra igång igen då. Jag önskar att jag var lite mer teknisk bara, så att jag kunde fixa åtminstone minsta lilla med bloggens utseende. Den är fin, javisst, jättefin! Men om jag vill göra en ny blogg kan jag ju inte fixa designen på den. Ack o ve.

Som sagt, imorgon är sista dagen på det här året och jag hoppas verkligen att kvällen blir rolig. Och jag vill ha ett riktigt kickass, helfestligt tjugohundraelva. Det ska jag se till.

Julen har varit mysig och vanlig. De senaste dagarna har varit lugna men faktiskt, effektiva. Jag har bl.a. övat bilkörning och målat möbler. Åh, ni anar inte hur nöjd jag är med mitt rum! Finfint. Kanske skulle ta och fota lite.

Nu ska jag läsa i en julklappsbok och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0